Velkommen til FREM Skørping, fodbold

FREM Skørping, fodbold er en afdeling under Idrætsforeningen FREM Skørping, som er en paraplyorganisation, der udover fodbold tilbyder yderligere 7 idrætsgrene.

Vi har i fodboldafdelingen ca. 300 medlemmer. Vi tilbyder i øjeblikket fodbold til alle drenge og piger i alderen 5 år til 18 år. I seniorafdelingen har vi hold i serie 4 og serie 5 samt oldboysafdelingen, der består af 4 hold for oldboys, senior oldboys og 2 veteranhold.

Vi har dog altid plads til nye medlemmer, og skulle du have lyst til at prøve om fodbold er noget for dig, kan du 3 gange deltage i træningen, inden du skal indmeldes i klubben.

Indmeldelse i klubben sker ved kontakt til din træner eller ved at sende en mail til formand, Lars Dehn Nielsen på: lars.dehn.nielsen@hotmail.com

Oplysning om træningstider og kontingentsatser er oplyst under de enkelte hold her på hjemmesiden.